Klubbhuset

 
Jag ÄLSKAR det nya klubbhuset!! Här kommer bilder ifrån det, även vilka emotes man kan använda när man sitter på "tronen" x)
 
Detaljen att det står klubbnamnet på väggen tycker jag är så häftig, det gör klubbhuset mer personligt *-* För hos INGEN annan klubb står det så!
 
 
 
 
 
Vi tog reda på att både klubbägaren och klubbledare kan sitta på "tronen" och emotes-en aktiveras i just den stolen.
 
 
 
 
Klubbhuset är amazing, just love it <3
 
#1 - Anastasia Eastforest

hej rännan! :3
vet inte om du kmr ihåg mig men ja, jag var med i lwo ett tag o sen vet jag inte hur jag lämnade? ville bara fråga om du hade kickat mig om jag typ hade varit oaktiv eller något för jag kmr inte ihåg något sen har jag typ inte frågat.. ._.
// sia. (:

Svar: Det har kommit och gått så många så jag är lite osäker x) Men antingen lämnade du själv eller så avlägsnade jag dig pga oaktivitet.
Rännan