It's just another day..

 
.. for me in redigeringsträsket.
 
 
Detta är en till dag som jag bara spenderar att redigera... x) På bilden kan ni se att jag zoomat ut en del, och man ser slutet av låten *-* Så jag har ca 1 min kvar av låten att redigera, och de flesta bilderna går nog rätt fort :D Det börjar närma sig! Jag ska hålla er uppdaterade ;)
 
#1 - Wirre Weris Drake

*-*

#2 - Izabella Darknight

Spännande :D *.*

#3 - Izabella Darknight

Spännande :D *.*

#4 - Jennifer Starrock

*-*

#5 - Naomi Diamondwood

Den blev verkligen jätte bra :D

Den har gett mig insperation till att göra en video på Windows movie maker (eller vad det heter :p)

Det verkar vara bra :P

Svar: Så roligt att jag kunde ge inspiration :D Windows Live Movie Maker är ett bra program att göra film i om man är nybörjare ^w^
Rännan