#Random

 
Den här stenen är så himla random tycker jag xD
 
 
Den står liksom mitt i allting och verkar inte ha någon som alls koppling till sin omgivning. Den påminner om druidstenarna, om man kollar på inristningen på toppen. Annars kan jag inte urskilja några andra tecken cx
Undrar vad den är till för, och vad den fyller för funktion? Den ser lite ut som en behållare :o Då kom jag på att stenen liknar ju stenarna runt den stora ruinstenen!
 
JAAA, jag vet! Jag är alldeles för lat för att gå in och ta en egen bild, så bilden här kommer från ett videoklipp x)
Men om man kollar noga så kan man se att de är byggda på ungefär samma sätt, plus så kan man se den lilla randen på toppen av den här stenen :D
 
Så kommer stenen vid Stablebucks Café uppfylla en viktig/speciell funktion i framtiden tro?
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag hoppas den kommer ha någon funktion för annars fattar jag inte vad den ska vara där för.. är ju bara hmmm mitt i vägen x)

Svar: Jaa, mitt i JSC också när alla springer förbi xD
Rännan

#2 - Melissa Silverforce

Den enda funktionen jag fattat att den har är "meltkrdetärkulattridaigenomfunktionen" HAHA

Svar: HAHAHA <3
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

HAHA Mel ditt lilla söto <3

#4 - Juliette Stardawn

haha jag som trodde det var en soppåse/soptunna eller ngt ahahah c8

Svar: Azum ställe för en soptunna c;
Rännan