Classy vardag

 
 
Hatt - Silvergladebyn ll Tröja - LT present ll Handskar - Byggarbetsplats i ML ll Byxor - Goldspurs Gård ll Stövlar - Jarlaheim
Träns - Jarlaheim ll Sadel - Jarlaheim ll Schabrak - Fiskebyn ll Huvudrosett - Julklapp
 
Varför skapade jag denna outfit? Jag har spanat in de nya byxorna länge, och idag köpte jag dem när jag äntligen blev Gillad :D Jag köpte dessutom de blå benlindorna som jag tänkte matcha med byxorna, men det gick åt helvete rent ut sagt xD Det fanns inget blått som matchade dem! Så jag kom fram till den här outfiten istället :D
 
 
Tycker för övrigt att Nivea blev sjukt söt i den här outfiten! Jag brukar inte gilla huvudrosetter för det ser ut som att de sticker ut på huvudet xD Men på araben blev det riktigt fint, det ser ut som att det fyller upp "tomrummet" där det inte finns någon man :D
 
#1 - himlakraftenslana.blogg.se

o jisses va nivea passa bra i det där blåa c:

Svar: Tack :D Ja, det tkr jag också ^w^
Rännan