Känner jag lukten av huvudstory-uppdrag?

 
Gotta löve the rubrik.
 
Nämen, ni har väl också sett lite tecken på att det måste komma huvudstory-uppdrag snart? Jag vet att många redan bloggat om detta, men ville göra det själv också, för älskar huvudstoryn *-*
 
 
Linda har förflyttats! Innan stor hon framför Carney (blev det rätt bror tro?), men nu står hon här c8 Hon verkar placerad till att rida iväg mot Gröndal för att hjälpa Starshine att hitta Lisa och rädda henne fr-
-ivrigheten drar iväg med mig-
Tillbaka till inlägget!
 
 
Det uråldriga trädet har fått sig en uppgradering, grenarna ser annorlunda ut!
 
 
Vid dess fot har det placerats konstiga stenar.
 
Jag har ingen aning om vad SSO har i kikarn åt oss, men högsta drömmen vore att huvudstory-uppdragen kommer på onsdag och att de varar i minst 3 dagar *-*
 
Eller vad säger ni?
 
#1 - Emmy W

Haha, hade inte ens sett att Linda hade flyttat på sig eller något nytt i huvud taget x) JAG VILL HA HUVUDSTORY-UPPDRAG!!!!

#2 - Wirre Weris Drake

Något är ju på gång och jag hoppas verkligen på huvuduppdrag snart :D