Bunnybunny

 
Såg denna fina kaninen under torsdagens event.
 
 
Jag vet att många redan bloggat om detta, men jag har inte varit inne på SSO än idag, och vet inte vad jag annars ska blogga om xD Jag måste ju hålla min regel att skriva minst ett inlägg varje dag, right?
 
Men kaninen på bilden, samt alla andra kaniner som blivit utspridda på Jorvik, måste ha med första April att göra :3 För förra året, så dök det upp en kanin hos Ydris som gjorde att ens häst fick andra färger xD Notera att hästfunktionen inte fanns, så alla sprang omkring på sina starthästar!
 
 
 
 
 
Lana och Alf ser ut som godis ;)) <3
 
Jag tror detta var alla de olika färgerna som man kunde välja! Jag kan ha glömt någon, jag tog inte så många bilder xD Erkänn Snow var vacker som blå häst?
 
Så håll utkik på tisdag, då det är den 1 April. Kaninerna kanske har något uppdrag vi kan göra då c; Kaninen som stod vid Ydris förra året hade en trollkarlshatt haha <3
 
#1 - Daphne Dragonheart

Kunde icke starriders ändra färg?( Jag tror inte det med tanke på att man måste ha träffat Ydris)

Svar: Jag tror de kunde det! Jag har för mig att Ydris inte hade någonting med kaninen att göra, utan att den bara placerades bredvid honom för att han är en magiker :3
Rännan