Northriver aka Nomine

 
Här är min lilla nykomling till stallet! :D
 
 
 
 
 
Ser ni vilka snygga byxor jag har också? *-* Fick dem av Professor Jura igår när jag lämnade in det blå skelettet :D Detta (och det som kommer upp senare ikväll) är ett tidsinställt inlägg då jag är borta över nyår. Det är så pass också att platsen jag ska till har usel teckning, vilket gör att jag knappt kan gå ut på internet där. Om ni gissar vilken min nya häst är på inlägget lite längre ner och ni gissar på "den bruna andalusiern" kommer jag inte ta med er gissning, för jag kommer se att ni gissade EFTER att det här inlägget har kommit upp. Dock vet jag att någon har gissat rätt redan, men jag får kolla in det mer när jag kommer hem ^w^
 
Glöm inte att ni kan se alla mina hästar genom att klicka på bilden "Mitt Stall" här till höger! → 
 
#1 - Naomi Diamondwood

Byxorna man fick av Jura har jag fått 2 gånger :(