Datorknip

 
Pappa beställde en ny hårddisk till mig häromdagen som gör att min dator körs mycket snabbare än den jag redan har, vilket är superbra! Igårkväll gjorde jag backup på allting som jag ville ha kvar (musik, SSO-grejer, mina videos och sånt, det viktigaste ni vet) och pappa rensade min dator och bytte hårddisk.
 
Nu idag har han installerat om datorn och lagt in alla mina grejer som jag gjorde backup på. Men han måste installera en massa program som förmodligen kommer ta några timmar, och jag börjar tvivla på utifall jag kommer kunna logga in i tid till klubbmötet ikväll vid 20.30. JA, det tar skitlång tid att installera om en dator!

Så nu vet ni utfall jag inte kommer in till klubbmötet, fina vargar, och varför jag inte svarat på en massa brev (som jag är säker på att jag har i brevlådan inne i SSO nu), och varför det är lite dött här.

(Pappa gick ut med hunden så då hann jag skriva detta utifall ni undrar) Jag kommer snart igång igen!
 
#1 - Anonym

Ska vi deltas leda mötet o så Elr? :)

#2 - Rännan Blåbro

Anonym: Om ni vill!

#3 - Iza

Men oj de blev anonym xD