Analys

 
Jag tror väl aldrig, att längtan efter att få komma in i Södra Jorvik, aldrig varit så stark hos någon spelare i SSO, oavsett server, som den var idag.
 
 
Alla, och då menar jag alla, blev helt exalterade. Själv kom jag precis tillbaka till datorn efter att ha varit brb, och ser hur hysteriska alla är i klubbchatt. Men jag förstår vad som försiggår, och äntrar Facebook.
Jag tror inte jag är ensam, när jag fick W.O.W.-känslan när jag såg bilderna.
 
 
Första bilden, det är helt klart en typ av by. Vad för by? Jag har ingen aning om det finns en by bredvid Jorviksstallet. Oavsett vilket by det är, jag älskar den! Jag menar kolla in hur den är byggd! Husen påminner om lite medeltids-stad, de klassiska tvättlinorna som hänger ovanför gatorna, balkongerna, tornen som sitter ihop med muren i bakgrunden. Love it!
 
 
Här kommer då frågan, är detta samma by som på första bilden? Själv tycker jag inte tornen och muren liknar dem som på förra bilden, men i alla fall. Denna bilden verkar visa en liten park i centrum av byn. Lite bänkar, gatulampor och vid busken i hörnet en picknickplats :D Supermysigt!
 
 
Denna då. Skogen. Vad för skog? Dunno. Men jag har läst på andra bloggar att det kan vara Gröndal, perhaps?
Längtar tills jag får rida här, för kolla bara. Jag tycker det här liknar en riktig skog mer än Hollow Woods xD Ännu mer grönt, ännu mer träd, och ännu mer svamp haha!
 
 
Åh, det första jag tänker på nu, är vilka underbara bilder man kan få här! *w* Jag undrar hur högt havren (eller vad det nu är för sädeslag) går till hästen, tänk om det gick till bogen. Shit. En perfekt bondgård med en underbar åker :D Och bakom ladugården kan man skymta en silo. Tornet bland träden till höger? Hm, det måste upptäckas!
 
Min längtan efter Södra Jorvik har stigit med 500%. Jag dör för naturen, så himla fin! <3 Och städerna, så vackra *w* Jag ska njuta varje sekund när jag rider in i Södra Jorvik för första gången på Snow <3
 
#1 - Melissa Silverforce

Bild 1: Det ser ut som ingången till Jorvikstallet där borta, om man tänker på hur den såg ut i SSL spelen, men.. det kan ju också vara min vilja att det SKA vara så haha. Men jag håller med, ÄLSKAR medeltidsstuket *-*

Bild 2: Tror inte heller det är samma by, och det BORDE ju finnas minst tre byar i SJ, eftersom det är så pass stort som det är? I alla fall så vet vi ju om två, om de utgår från PC spelen :D

Bild 3: Jaaaa! Detta kommer nog bli ett favvoställe :D :D

Bild 4: VETEåkern är gryyymt snyyygg! Hoppas den ser lika bra ut i spelet och som du säger, att den räcker hästen till magen. Gud jag dör *-*

Svar: 1 - haha det kanske är din vilja hun <3 2 - Ja, det kanske är Hill Crest elr nåt c8 3 - Jaa! en utav dem 8D 4 - JAJA VETE HAHA. Ja, tänk vilka bilder om den räcker upp till magen! <3
Rännan