GRATTIS!!!

 
Idag, är det en alldeles speciell dag! Melissa Silverforce fyller år! ^___^ <3 Inte Melissa karaktären då, utan spelaren bakom skärmen ;D
 
Ohh, vart ska jag börja? Vi träffades för första gången när vi båda var med i klubben NML. Den första tiden var du väldigt mycket off, men efter ungefär halva min tid i klubben började du logga in lite oftare :D Vi snackade inte så mycket i NML, det var först i CG som vi började prata ordenligt :D Tamponghuset var väl inte det första, men en av de första konvos vi hade ;)
 
 
Det klickade med en gång c8 Och sen pratade vi i stort sett varje dag :D
 
Någon människa hade återskapat NML, vi skulle stalka henne c8<
 
 
 Sen kom den kvällen, då hon friade till mig. Det är en av de bästa SSO-kvällarna i mitt liv. Enda sen denna kvällen, har vår vänskap bara skjutit som en raket rakt upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
En väldigt vanlig syn x)
 
Censurerar namnet av personliga skäl... eller hur Mel ;)
 
 
Vi har känt varandra lite mer än ett halvår, men det känns som om du har funnits hela livet hos mig. Tillsammans har vi upplevt motgångar, jobbiga stunder och helt enkelt skit-dagar som man helst kunde skippat. Men också alla dessa fantastiska dagar som vi flummat, flamsat, skrattat och med ett leende på läpparna, bara funnits där för varandra.
Du Mel, är underbar, snäll, go, envis, vänlig, fantastisk, amazing (där tog mitt svenska ordförråd slut) awesome, och där tar orden slut. Det finns helt enkelt inte tillräckligt mycket ord för att beskriva dig ♥
 
Man tänker ju ibland, när man hör om bilolyckor, krockar, mord osv, att tänk om det hände någon som stod mig nära? Om det hände dig, att du dog, mitt liv skulle också dö. Jag skulle vara en levande döing. Du har fört in så mycket lycka i mitt liv, så om du försvann skulle jag gå ner i depression, min själ skulle följa med dig ner till dödsriket.
Jag älskar dig så mycket, Mel, så mycket jag inte trodde att jag kunde älska en vän.
I framtiden ska vi träffas IRL, och ha sjuhelsikes roligt tillsammans.
 
Så grattis igen, min älskade, fina underbara vän <3 Jag kommer alltid finnas vid din sida ♥♥♥♥
 
 
#1 - Mel

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt mållös av allt fint. Vad har jag gjort för att förtjäna såna fina vänner? <3 <3 <3
Ååh, jag gråter nu. :'). Du är det bästa jag har! Utan dig är jag inte hel. <3 En dag utan dig och jag känner hur jag bara sugs ner i något mörker. Och jag håller med. Det känns så naturligt, som du alltid funnits där. Jag kan itne ens förstå hur jag kunde leva mitt liv utan dig innan vi träffades. Älskar dig så sjukt mycket! <3 <3 (och ett extra plus för att du cencurerade namnet ;) HAHAHAHA). <3 <3 <3 <3

Svar: :''3 <3 <3 <3 HAHA klart jag inte skulle blåsa din cover <3
Rännan

#2 - Lus

Så fint skrivet! <3

Svar: <3 <3
Rännan