Time to move

 
Efter en del tjat ifrån Iza bestämde jag mig till slut för att flytta ifrån Valedale. Det har varit supermysigt där och jag lär verkligen flytta tillbaka ^w^
 
Men det är dags för nya tider, och jag är snart klar med alla daliga i Dino vilket gör att jag inte behöver besöka det området lika ofta. Därför bestämde jag mig för att flytta till Vingården!
 
 
Nu är Firgrove det enda hemstallet som jag inte bott i. Men.. jag vet inte om jag någonsin kommer flytta dit x) Om man bor där ligger allting så avlägset, och om jag skulle flytta dit skulle jag med all säkerhet använda transport varenda gång oavsett vart jag skulle gå. Jag har inte kallat det för exil-figge för ingenting ahahah.
 
#1 - Inez Flowerforest

När jag bodde i Firgrove (för någon månad sedan) red jag överallt, till GÅD, Skördebyggden osv, men när jag bodde i Vingården (eller var det Steves?) tog jag transport överallt, en gång var jag till och med så lat att jag tog transport till Ridhuset även om jag bodde i VG haha XD

#2 - Iza

dissat din blogg ett tag känner jag ser detta nu men VADÅ TJAT elr ja kanske tjat MEN DE VA EN BRA IDÉ ELR HUR? :)))))))