Skeppus gigantus

 
Carro (Caroline Winterdaughter), Albert (Aalyiah Riverforce) och jag har nördat ArcheAge en hel del de senaste 48 timmarna. Inte i sträck då x) Tidigare idag så var det en kille i vårt guild (guild är som som klubbar i SSO) som skulle göra en stor båt, så vi och några till bestämde oss för att hjälpa till :D
När man ska bygga en båt behövs stora "paket" (packs) av olika saker. Just båten han skulle bygga behövde många packs så vi kom väl till hands!
 
 
Eftersom man blir långsam av att bära så stora packs på ryggen så rider vi på våra åsnor så det går fortare ;) Btw, vad tycker ni om guildnamnet? Ahahaha.
 
 
 
Skeppet blev riktigt häftigt när det blev klart! Och stort som satan xD Så ja, ni förstår nog varför jag spelar ArcheAge istället för SSO när man har såhär kul med andra människor C: Visst har man kul på SSO med andra människor, men ArcheAge är så mycket större på så många sätt!
 
Vi finns förresten på Europa-servern Eanna som nuians/elfs!
 
#1 - Dalma Suncake

Alltså, heter guilden "Go eat your baguette"? HAHA xD

Svar: Jaa, guildet heter så XD Jag var visserligen inte med och skapade, men han/hon som gjorde det har bra humor x)
Rännan

#2 - Inez Kakan Flowerforest

Hahaha gud vad roligt namn XD

#3 - Agnes Shystar

Hej! Rännan jag har brevat din angående att gå med i klubben. Jag undrar bara om du har gjort det om du inte har så gör gärna det;)