Levlar för fullt

 
 
För tillfället har jag inget intresse för SSO eller lust att logga in. Men det dröjer väl inte länge förrän lusten kommer tillbaka, hos mig har den alltid gjort det x) Just nu levlar jag min karaktär på ArcheAge för fullt :D Igår blev hon level 47, bara tre sega levlar kvar innan hon når slutleveln 50 :D
 
På bilden rider jag och Albert (Aaliyah Riverforce) genom skogen för att lämna ett uppdrag vi slutfört ^w^ Gillar ljuset jag fick till :D
 
#1 - Elvira Moonbaker

Vill vara med och spela, om man får? Har inte registrerat mig, men har läst att man typ kommer in på olika världar beroende på vilken gubbe man väljer. Så att jag iallafall kan spela med er hehe :)

Svar: Det finns två kontinenter i ArcheAge, den ena heter Nuia och den andra heter Haranya. På Nuia hamnar man om man skapar en Elf eller Nuian (som typ är människa) och man hamnar på Haranya om man skapar en Firran (kattmänniska) eller Harani (typ japan). Vi spelar som nuians/elves på Europa servern Eanna :) Om du väljer den servern men väljer en firran eller harani så kommer du bli en fiende till oss istället x) Hoppas det hjälpte!
Rännan

#2 - Anonym

Ja, de hjälpte! Tack så mycket! :D

#3 - Elvira Moonbaker

Glömde skriva så blev anonym!