Going classy

 
Jag blev verkligen förälskad i den nya utrustningen som kom idag! Köpte bara den ena bruna färgen till en början dock ^^ Lär köpa den andra bruna färgen med westernstadeln också! Så sjukt snygg :D
 
 
 
 
Tycker färgen passar väldigt bra på Venus! Till en början letade jag igenom heela min garderob efter en topp som kunde matcha den bruna färgen och jag trodde det inte fanns någon. Sen kollade jag i den underbara databasen och hittade den här jackan ifrån shopen vid Vingårdens trädgård! Är riktigt nöjd med outfiten :D
 
#1 - Stephanie Diamondfall

Gud vad snygg, är det okej om jag kopierar dem?

#2 - Stephanie Diamondfall

Gud vad snygg, är det okej om jag kopierar dem?

#3 - Jamie Sharkdotter

Hejhej Rännan.
Du känner kanske igen mitt namn ifrån din blogg eftersom jag kollar in den varje dag och kommenterar ganska ofta. Ville bara säga att jag tycker din blogg äger bananas!
Hedåå

Svar: Jaa jag har sett dig här och var. Aw tackar tackar!
Rännan