Försmak

 
Kommer ni ihåg att jag skrev hur jag hade ett riktigt stort projekt på G när det gällde klubbloggens header? Här får ni lite försmak av den!
 
 
Såhär kommer jag se ut! :D Jag gillar pilbåge så bestämde att jag skulle hålla i det vapnet cx Nu ska även Dakke och Mammut få sina karaktärer redigerade och med sina egna vapen! Eftersom vi är Väktare av Saturnus kan vi behöva svärd och sånt att skydda oss med ;)
 
Jag är för övrigt väldigt nöjd :D Tror slutresultatet kommer bli riktigt bra!!
 
#1 - Inez Kakan Flowerforest

Jag vill vara med i SP =( XD Verkar vara en väldigt rolig klubb

Svar: Tycker du? Jag har inte skrivit så mycket om Saturn Protectors än, så jag är nyfiken på hur du tycker den verkar vara rolig :)
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Ja, men jag har bara känslan av att det är en rolig klubb. Det är svårt att förklara då man enkelt kan förklara i huvudet, men inte förklara för andra XD