Bloggtorka

 
Det känns som att jag bara skriver om min levling just nu x) Och jag tror inte det är det roligaste för er att läsa. Jag har - however - ett inlägg förberett att skriva, jag måste bara fota in game ^-^
 
Men ni får gärna kommentera vad ni vill att jag ska skriva om! Så ni vet i förväg, jag skriver inte rollspels-inlägg, min novell EOE är som rollspel för mig här på bloggen :) Annars, kommentera vad ni vill läsa!
 
 
Medan ni kommenterar ska jag fortsätta jobba på klubbloggens header ^^
 
#1 - Iza

gör ett maraton med våra äventyr som ska heta "super iza och spider ren" elr bat ren idk MEN PLZ OMG VI KAN GÖRA VÄRSTA SERIEN NÄR VI LÖSER MYSTERIER O UPPDRAG PLZ REN OMG SÅN BRA IDÉ

Svar: ...
Rännan

#2 - Judith Shadowstar

Jag tycker du ska göra ett/flera inlägg när du spelar ArcheAge PS: Jag spelar på serven Aier och heter Aislyn c:

#3 - Anonym

Älskar när du visar bilder du har gjort på gimp, om det är det du använder

Svar: Jag redigerar med Photoshop :)
Rännan

#4 - JAZZYJ

Jag. Blogga om JAG. För Jag är Jag, ellerhur? Blogga om Jag :D (ja vet dét heter Blogga om Mig, men gör ett inlägg om Mig :D)

#5 - Iza

MAMMUT TYCKTE DE VA EN BRA IDÉ PLZ REN PLZ OMG! ANNARS TÄNKER JAG GÖRA EN MEN HURSOMHELST SÅ TÄNKER JAG TVINGA DEJ VA MED