Another one?!

 
Ni vet jag köpte ju nyss en häst, min bruna andalusier Nomine... well. Nu har jag köpt en till xD En urtjusig tinker vid namn Skyknight! *-*
 
 
 
Jag har bara una problema, han har inget smeknamn! Har ni några förslag? :D
 
#1 - Esme Silverforce

Ooooh vilken himla snygg outfit! Men tyvärr, inga namnförslag xP

Svar: Hihi tackartackar!
Rännan

#2 - Lilly

Lufsen 😊

#3 - Naomi Diamondwood

Kungen, Skay ;)

#4 - Jamieeeeeeeee

Krigaren, Krosmurt

#5 - Fripp

Domino, Kalle, Knegigs :P

#6 - Agnes Shystar

skyli kanske??

#7 - Sally hawklord(snögubben)

Lelantos...

#8 - Molly Snowstar

Kanske Skiffer? 😃

#9 - Mamma dagge

Har klurat länge på denna Rän, du skulle bara veta!!
Men har kommit på 3 som jag tycker passade fint!
Canopy som betyder himlavalv på engelska
Baldaquin som betyder himlavalv på franska
Celéste som betyder himmelsk på franska!
Kramis!! ❤️❤️

Svar: Mamma Dagge slår till igen <333 Canopy it is! :DD
Rännan

#10 - Carina Flowerlake

Himmelen! :) Som ehhn, troligtvis betyder himmel på Norska! :D

Kramiz <3

#11 - Dina Queennight

Lulle