Snabb-titt

 
Jag fick bara en snabb liten titt på Jorvik City Plaza innan jag fick nätverksfel kanske 5 minuter efter jag loggat in... Undrar om de kan bero på för att det är många online samtidigt? Att man får nätverksfel?
 
 
Tror jag loggar in på imorgon på förmiddagen istället C: Mest för att skippa fler spelare och hoppas på att det inte är lika mycket fel med servern då! Och då kan jag även njuta av gallerian och göra uppdragen i lugn och ro. Jag kollade inte i någon shop alls förut - utan bara gjorde uppdrag-, så jag har mycket att titta på imorgon x')
 
#1 - Anonym

Hej, jag har inte varit inne på din blogg via mobil förr. Men nu gjorde jag det. Bara så att du vet är mobilversionen väldigt dålig så jag skulle uppskatta om du kunde göra så man ser webversionen på mobilen. Hoppas det går att fixa. Tack

Svar: Det är tyvärr inte någonting jag kan fixa. Inte vad jag vet i alla fall..
Rännan