Ny design!

 
Japp, jag kände att det var dags för något nytt nu :3 Som ni säkert redan sett har jag inkluderat ArcheAge på headern, för jag kommer förmodligen blogga mer om det i framtiden när jag inte har lust för SSO. Jag gör det mest för att hålla bloggen vid liv ^w^
 
Och ja, jag blev faktiskt så nöjd med den redigerade bilden så den fick bli header c'x Jag hoppas ni gillar designen för jag kommer att ha den ett tag!
 
Jag känner dessutom att jag ska skippa signaturen, mitt namn som jag lägger in i slutet av varje inlägg. Det känns lite onödigt eftersom det bara har varit och är jag som bloggar här x) Visserligen hjälper signaturen till att se när inlägget är slut, men längst ner till höger av varje inlägg står det alltid "Kommentera inlägget", så där kan ni se när det är slut istället! ^^