Bloggtävling

 
Vi kör igång direkt tycker jag :D
 
Jag har bestämt att tävlingen kommer vara en redigeringstävling! Man deltar på följande sätt:
 
- Kommentera detta inlägget och berätta hur du skulle vilja ha din bild redigerad. Det kan vara vad som helst! Jag är öppen för nya utmaningar :D
 
Det är det enda du behöver göra egentligen! Reglerna är dessa:
 
- Spam accepteras inte (om din kommentar råkar skickas iväg 2 eller 3 gånger och du säger sen att den råkade skickas iväg fler gånger än du ville, så är det lugnt).
- Jag vill ha ett fullständigt namn. Jag tänker exempelvis inte redigera en bild åt "tomten" eller "du känner inte mig", då jag fått kommentarer ifrån personer som namngett sig exemplen ovan. Så skriv ut hela ditt namn.
- Du kan bara komma med 1 idé. Så det går inte att du skriver en kommentar med en idé hur du vill ha din redigering, sen skriver du en till. Nej, bara 1 gäller!
 
Vem vinner då? Jo, jag kommer välja en vinnare. Jag kommer helt enkelt plocka ut den idén som jag tycker verkar roligast att redigera!
Jag vet att jag har utvecklats i mitt redigerande under bara några månader, även om det inte kännts som det.
 
Priset är ju självklart att man får en bild redigerad av mig med idén som man beskrev :D
 
Tävlingen håller på tills den 1 Oktober 14.00, sen avslutar jag tävlingen. Alla idéer som kommenteras efter 14.00 på den 1 Oktober kommer inte vara giltiga.
 
Lycka till! :D
 
Slänger in bilden på en skadad Helge, bara för att jag är så himla nöjd med denna redigering!!
 
#1 - Tilde Miststreet

En stor frieser som galopperar igenom en lövhög så att löven flyger omkring. På ryggen sitter en brunhårig flicka som endast håller i hästens man.

#2 - Crystal Rivercamp.♥

Jag vill nog ha en bild på en andalusier (brun) som har böjt huvudet neråt för att sniffa på höstens första löv, flickan (jag) som sitter på hästen håller på att tappa balansen och ramla av hästen då hästen gjort rörelsen plötslig. Flickan ska le också. Det är ungefär min beskrivning på vad jag vill ha på min bild om jag vinner :) ♥

Ps. kram, saknar er :c <33

#3 - Julia Pandatree

En svart hårig flicka som sitter i sitt fönster och tittar ut på höstens första löv, där ute ser man gylleneåsarnas dal och en svart frieser. C:

#4 - Lilly Greenmountain

Jag tänker mig en Nordsvensk häst, som drar ett lass virke, genom en grön lummig skog. Lite mystiska väsen (älva, troll eller liknande) får gärna titta fram bakom stock och sten.

#5 - Viktoria Winterstone

Jag tänker mig en grå frisisk sporthäst som står i höstlöven i en hage och en flicka med mörkbrunt hår med en lång sjal som står utanför staketet och tittar på hästen.

#6 - Ellie Lionknight

En stor, galopperande svart häst med röda ögon och "medeltida" utrustning. Ryttaren har en lång, svart hästsvans och bär en svart rustning med ett svärd höjt i ena handen. Vid deras sida så springer en flock vargar och bakgrunden består utav en brinnande skog med en hel del rök. Det får gärna regna också, så länge det är dramatiskt. cx

#7 - Jasmine Snowstone

Typ bäckahästen vid en Bäck med en lång svartkrulltanthårifortpinta tjej på ryggen (viktigt! Gråa ögon uppskattas!)

#8 - Filippa ponyforest

En häst som hoppar ett hinder med en ryttare som är lycklig med händerna i luften xD

#9 - Lina Purplestone

En bockande häst. Den blonda ryttaren håller på att ramla av, men är fortfarande glad och ler. Det får gjärna vara en höstig bakrund och regna :)<3

#10 - Elvira Moonbaker

En ponny som rullar sig Bland höstlöv. En svarthårig tjej ska stå Brevid och skratta. Det ska Blåsa, så ponnyns man och svans ska Blåsa samt flickans hår. Ponnyn har grimma och flickan håller i ett grimskaft. De Befinner sig i GÅD skogen.

Tack :)

#11 - Naomi Diamondwood

En flicka som är i parken med sin hund!
Hon kastar en frisbee (hur man stavar det), och hunden springer efter den :)

#12 - Adriana Starlake

En tjej med regnkläder, hängandes på en gren i bergen med skräckslagen, och en häst står på en liten bergstenplattagrej ovanför tjejen och luktar på tjejens händer, o de ska regna :P

#13 - Adriana Starlake

glömde att skriva att de också kan vara ett träd istället för ett berg!

#14 - Minna Lightwater

En blond ryttare med långt hår ska ha en mysig höstjacka och höga stövlar. Hon rider på en vit arab som travar med höga steg i en höstig miljö :) Hon ska le och inte ha någon utrustning, utan bara klamra sig fast i manen.

#15 - Sally hawklord

Åååååh en riddare på sin bruna nordis och ska rida utanför jarlaheim med blåa och silvriga saker^^ får också väldigt gärna vara en solnedgång men måste inte:) Obs! Den ska helst ha huvudet högt och svensen högt och se stolt ut:))) Riddaren ska vara en flicka. Hoppas den duger:))

#16 - Nellie skyyard

En stor brun andalusie som presic (stav orkar inte:) har kastat av en flicka med långt brunt hår , som sitter på marken och stirrar surt på hästen som tittar busigt på flickan, flickan ska ha höstliga kläder och hästen med
Hej då:) älskar dig Renée❤️❤️

#17 - Nellie skyyard

En stor brun andalusie som presic (stav orkar inte:) har kastat av en flicka med långt brunt hår , som sitter på marken och stirrar surt på hästen som tittar busigt på flickan, flickan ska ha höstliga kläder och hästen med
Hej då:) älskar dig Renée❤️❤️

#18 - Dalma Suncake

En svarthårig flicka iförd vit klänning, hon har långt utsläppt hår som flyger i vinden. Man ser inte hennes ansikte för kortet är taget snett bakifrån. Hon står barfota och med armarna utsträckta i luften på en vit arab som galopperar i full fart över ett grönt fält. De är på väg ner mot en strand - havet skymtar i horisonten och solen bländar kameran en aning.

#19 - Izabella Darknight

Jag tänker mej en Ödesryttare med hennes häst. Dom båda lyser av kraft medans ödesryttaren skjuter sin kraft mot några (typ 3) mörka väsen från Pandoria. Tänkte mej som dom du gjorde i You Learn med krafterna asså. Sen kanske att Lisa, Linda och Alex ligger skadade runtom, inget måste men de tycker jag skulle visa att Ödesryttaren med blixt,sol,stjärna och måne har väldigt stora krafter.

#20 - Jennifer Starrock

Det ska ligga en vit ponny på marken. Den ska ha en massa brännsår och blod lite överallt. Bakom den sitter en tjej full av tårar och klappar sin stackars ponny. Hon har också brännsår överallt och hennes blonda hår är ruffsigt och sotigt. Bakom dem ska det vara ett stall som brinner och nästan brunnit ner helt.

#21 - Inez Flowerforest

En flicka som som sitter på sin friser. Flickan (jag) ska bära en regnkappa (spelar ingen roll vilken färg), hon ska rida barbacka och hålla i ett svart träns. De ska befinna sig i GÅD vid uppgången från Häxan Pi's träsk. Det ska regna kraftigt och en hård vind ska vara så kraftig att granarna böjer sig väldigt mycket.
Flickan ska se lite orolig ut men ändå säker, hästen ska se väldigt bestämd och säker ut.
Hästen ska gärna ha sänkt huvudet. Bilden ska vara tagen snett (stav) framifrån. Hästen ska kämpa lite mot vinden (galoppera och tryck på X så får man en bra pose).
Flickans hår och regnkappa blåser hårt i vinden och hästens man och svans blåser också.

#22 - Ella Riverfall

En flicka. Helt vit blick. Hon rider på en vit häst. En maffig tinker. Hon har handen framsträck och ett vit dimma har omslutit en flickas häst. Hon hade fått hästen över kontroll. Hon styr så att hästen kastar av tjejen. Ner för ett stup. Hon får tag med ena handen på stupkanten. Där dinglar hon. Hon ska försöka komma upp och hästen ska stegra så den typ ska landa på hennes fingrar. Det ska vara vid gåd. Där vid häxorna. Det finns bra stup där. Ett vitt ljus ska typ strömma ut ur den vita flickan. Hon har en tunn typ sommarklänning och nätta skor. Hon ska ha stora blodfläckar på klänningen och hästen ska ha förbundna ögon. Hon ska vara levande men ändå inte. Flicka ska ha ett par svarta jeans och en röd skinnjacka. På fötterna har hon ett par svarta converse. Hästen ska ha lika vit blick som tjejen. Alltså flickan som hänger ner för stupets häst. Hon ska ha svart hår. Sen vita flickan har blont. Flickan som hänger ut för stupet ska ha tappat en handske. Vad rörigt detta blev nu!

#23 - Ella Riverfall

Glömde skriva att hennes häst är en svart- vit appalossa. En lite kraftigare sådan.

#24 - Moa Bluegirl

En höstbild. En flicka (jag) sitter på en tinker som galopperar fram i full fart. Flickans hår och hästens man fladdrar i vinden. Flickan kisar och mössan håller på att åka av. Hästen har en vild blick och kollar upp lite mot flickan. Löv yr om hästens hovar (eftersom bilden är tagen i gyllenbladskogen) och löv flyger också uppe i luften.

#25 - Freja Applebridge

Jag tänker som så att det är 2 ekipage, det ena med blont/lite brunt hår som rider på en guld-brun ponny och den andre tjejen blond/vit hår bådas hår är lite halvlånga lite längre än till axelbred, och den andre flickan med blond/vit hår rider på en helt svart häst. Flickan med blond/brunt hårs ponny har svart man och svans och guldiga täckhår, dom båda ryttarna rider barbacka. Den ryttaren med blond/bunt hår har en lila munktröja på sig och den andra flickan har en svart munkjacka på sig. Båda flickorna bär svarta hjälmar. Och flickan med den svarta hästen har svarta ridbyxor med svart vita knästrumpor och den andra flickan har brun/mörka ridbyxor med lila strumpor. Båda bär gympaskor som är svart/lila. Man ser att dom rider bredvid varandra i gyllenbladsskogen och det virvlar löv, dom håller med ena handen tygeln och med andra så håller dom händerna. Ha det bra, och lycka till med "seger-redigeringen" sedan! :D //Freja

#26 - Holly Darkgren

En Frieser som hoppar rakt in i en hög med färggranna löv och det är en massa pumpor lite över allt och nån häxa som sitter på sin kvast med en svart katt längst bak på kvasten och de åker i bakrunden. Och några spöken i bakrunden oxå.
PS. Älskarejj x3

#27 - Ida Appleweb

Kanske... en tjej håller armarna runt en svart Arabisk fullblod hals och blundar samtidigt ler. cx
Tjejen har på sig en turkos jacka och mörkblå byxor, du får välja hårfärg mellan blå, svart och brunt :P (Du väljer om det ska vara ljus, mörk eller normal xDDD)
Bakom de finns det en frusen flod, och snö runt de xD
Träd med snö på, osv heh. xD
----------------------------------------------------------------------
Jag vet, detta handlar om vintern! :P
Jag ville det bara. cx
Sry om jag råkat härma någon, jag har inte läst ALLA kommentarerna, tyckte det var FÖR jobbigt höhö. :P :3

#28 - Ella Riverfall

Glömde skriva att på bilden så ska det stå "let no soul control over you"

#29 - Rännan Blåbro

🚫 TÄVLINGEN AVSLUTAD 🚫