Vet vi redan vilket område SSO ska öppna i höst?

 
Hur upphetsade blev inte alla spelare när SSO sa officiellt att de ska öppna ett nytt område nu i höst? Väldigt mycket skulle jag tro xD
 
Självklart så började spekulationer cirkulera - vad för område kommer öppnas? Personligen så var jag väldigt säker på att det skulle vara södra Skördebygden som skulle öppna sina portar för oss. Jag tänkte liksom "ett år senare så kommer del två" haha xD
 
Men efter att ha varit inne i SSO-världen på Facebook, och dessutom kollat runt bland spelfilerna, så har jag helt ändrat åsikt. Jag vet att många tycker att det är fel att kolla i spelfilerna, och det tycker även jag till viss del. Man avslöjar saker som SSO kanske vill ge oss som överaskning. Men ibland tycker jag det är okey med spoilers (av någon anledning, känner mig himla normal ahaha) och nu gick jag in i spelfilerna för att kolla, och få det jag trodde bekräftat.
 
LÄS INTE VIDARE OM DU INTE GILLAR SPOILERS.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta hittade jag i spelfilerna:
 
Snöhögar, ispelare, isformationer.. *-*
 
Inte bara detta, utan en ganska lång rad med filer med namnet VOTHD. Och vet ni vad VOTHD står för?
Valley Of The Hidden Dinosaurs.
De Gömda Dinosauriernas Dal.
 
Kan ni ana hur snopen jag blev eller? Ska vi få Dino Dalen släppt i höst?? Filerna tyder på det, och som många på Facebook redan sagt - när SSO ska släppa ett nytt område eller en ny häst brukar filer med det namnet dyka upp.
Om de till exempel skulle släppa en fjording nu på onsdag så skulle de inte kunna lägga in alla filer på samma dag. Varför det är så vet jag inte, men de har alltid släppt lite filer några veckor tidigare något nytt ska komma, och det har nästan allt stämt.
 
Så... wow, det verkar som att Dino Dalen ska öppna i höst :D Nu längtar jag faktiskt ännu mer! Jag har länge velat att det området ska öppna, men jag trodde det skulle dröja ännu längre :D
 
 
Kommer vi snart få träda in bakom det stora snöraset..? *-*
 
#1 - Jamie Sharkdotter

Asum *_*

#2 - Snow

ååå nu blev jag också super taggad :D :D :D

#3 - Daim

Åh coolt! Men nääe, jag som ville ha södra Skördebygden! :(

Svar: Naw :c
Rännan

#4 - Bambi

ÅHHH!! love spoilers!!! o.o <3 tack *-*

Svar: Hihi ;3
Rännan

#5 - Tyra

Ååh tack så mycket! Är det okej om jag använder bilden till min blogg (skriver att den kommer från dig)

Svar: Javisst! :3
Rännan

#6 - Tyra kingstar

Vart hittar du spelfilerna?

Svar: Spelfilerna finns alltid på datorn, det är det man laddar ner varje onsdagsuppdatering när SSO lagt till nya filer ;3 På din dator så går du in på Lokal Disk (C:) -> Användare -> Delat -> StarStableOnline -> Data, och där har du alla filer!
Rännan

#7 - Hal

Okej bye, om de öppnar dinodalen blir jag aktiv igen för jag har väntat i tre år på detta förstår inte hur länge ahhhhhh

Svar: HAHAH
Rännan

#8 - Ava Turtlenight

Lånar bilderna till min blogg, skriver att dem är från dig♥

#9 - Naomi Diamondwood

Kan jag låna bilderna till min blogg?

(Skriver att de är från dig (:)

Svar: Absolut ^-^
Rännan