UPPDATERINGEN OMG

 
Omg, jag har lite åsikter jag måste få ur mig HAHAHA
 
 
Låter sköj! Jag tvivlar inte på att SSO kan fixa till det så att det blir riktigt roligt :D
 
Okej, jag har faktiskt inte den blekaste aning om vad det kan vara för hästras... men oavsett så är det alltid lika spännande när de är påväg att släppa en helt ny häst :D
 
Många nya och häftiga saker för Ridklubbarna: kommer snart!
 
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
O
M
G
 
GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT. Det här är typ alla klubbägares dröm *W* Åhh, screw dagens uppdatering, jag vill ha detta!!! Omg jag har redan börjat planera vad vi i klubben kan göra där inne *-* Åhh tänk att kunna skriva upp eventen någonstans, regler och ha en privat plats att ha våra klubbmöten, som nu också verkligen kan bli möten och inte små picknicks x'D *-*
Jag tror ni kan ana vad jag är mest upphetsad över HAHA
 
 
Det här låter fruktansvärt mysigt, kommer rida runt som en galning och leta efter allt haha 8)
 
 
Åhh, tagga! :D
 
 
 
 
#1 - Jennifer Starrock

Jag tror det kommer fjordingar :D
Asså längtar som satan till den nya klubbuppdateringen, tänk ett helt rum med alla vargar, hihi känns proffsigt. Skulle säkert bli mycket lättare för dig att skriva upp alla event och så :D

Svar: Jaa :DD Ja visst kommer det bli det! Och förhoppningsvis kommer fler kunna hålla koll på event och sånt när de bara kan gå in i klubbhuset och kolla ist för att gå in på klubbloggen :D
Rännan

#2 - Tyra

OMG, var min reaktion också! Såååå jäääääklaa kuuuuul! Läs alla mina åsikter på bloggishen!