SSO 3 år

 
Det är riktigt häftigt att SSO funnits i 3 år :D Och det var en riktig mega-uppdatering de kom med idag! Som vanligt så har de pyntat runtom i spelet :3
 
 
 
Men jag måste ändå säga att det är ovanligt lite pynt. Om vi ska jämföra med andra högtider :o Som vid påsk, jag såg fjädrar och ägg överallt. Fast det är nog inte lika lätt att pynta till födelsedagen, vad vet jag cx
 
 
 
Tårtan tyckte jag var häftigt dock xD Och med de långa borden, riktigt mysigt! Det är inga stolar heller utan bänkar :D Måste äta där någon gång under veckan!
 
 
Dessa plagg fick man idag! Hatten fick jag som present, och tröjan fick man efter att man satt upp affischer av bandet runtom i Fort Pinta :3 Årets färger till SSO's födelsedag är rätt intressanta xD Första året var det rosa, andra året var det ljusblått. Nu lila och grönt, ska bli kul att se hela setet xD
 
#1 - Jamie Sharkdotter

På fredag e det dems "riktiga" födelsedag typ ;)

#2 - Jamie Sharkdotter

Är kanske jag skulle skriva istället för e xD

#3 - Cryss.♥

där vart ja japp B) -känner mig cool-