Skyrim igen

 
Förlååt, nu kommer jag med ett till inlägg om Skyrim x') Men jag måste bara få prata av mig lite.
 
Jag tror jag har spenderat runt 20 timmar eller mer på spelet, och jag blir mer och mer kär i det för varje gång jag spelar. Det är en öppen värld där man färdas runt i en fantastisk miljö och gör uppdrag för olika personer. Det finns så mycket att göra bredvid uppdragen också, och det känns som att det aldrig tar slut! Musiken är epic, uppdragen sjukt väl gjorda och storyn är amazing *-*
Man väljer själv hur man vill vara, om man vill gå med i de goda Companions och kämpa för att rädda de som är i nöd. Eller gå med i the Dark Brotherhood och bli en lönnmördare. Slåss med svärd i närstrider, eller stå på avstånd och bara kasta massa eldbollar i fejset på fienderna *-* Ni kan nog gissa vad jag valde EHEHE
 
Så om jag inte spelar SSO, spelar jag nog Skyrim x'D *w*
 
Kom ihåg - alla bilderna jag visar kommer från Google, jag kan inte ta egna. (spelar på PS3)
 
Så ser det ut när Rännan anfaller! Blixtar och flammor c8
 
Kolla vilken snygg bild *-* Jag tror jag har dödat mer än 15 drakar.. när de väl har dykt upp vill de inte sticka därifrån, de är som myggor xD
 
Det finns ett ställe i sydöstra Skyrim, ett område som heter The Rift. Första gången jag red in här tänkte jag "Men gud, det ser ju ut som GÅD!" haha xD Orange träd överallt! Hur fint som helst där, tror det är min favoritplats *-*
 
Självklart finns det hästar att rida, och dem gör också resandet lite roligare! Det finns några olika raser, men min favorit är painten :D
 
Hästarna i Skyrim är väldigt... hm, bra på att klättra HAHA Som bilden ovanför, de kan typ klättra uppför det brantaste berget xD Men man måste vara försiktig med dem endå, dem tål inte så mycket skada. Jag som är så van vid SSO-hästarna som tål hur mycket som helst, failade väldigt mycket i början med hästarna i Skyrim xD Jag hoppade nerför en klippa och jag trodde hästen skulle klara av det. Nehe. Fallet var för långt och hästen dog genom att bugga bort och min karaktär föll ner på marken HAHA
Detta har hänt mig sååå många gånger. Det är extra jobbigt när jag precis köpt en ny häst också, då varje häst kostar 1000 guld CX För att inte tala om när man slåss mot fiender, och hästen står i närheten, då ska den hjälpa mig att döda fienderna. Hur sur tror ni inte jag blir när hästen springer mitt framför mig precis när jag ska spruta min extra farliga stråle med eld, och den faller död ner till marken på grund av mig? Det är så komiskt haha xD
 
#1 - Jen

Det ser ju typ helt magiskt ut *-*
Haha SSO hästarna är typ magiska xD

Svar: Spelet är magiskt *-* Jaa, SSO-hästarna måste ätit nåt superpiller xD
Rännan