Fråga mig något!

 
Jag har helt glömt att dela med mig av den här videon!
 
 
 
Så i videon berättar jag helt enkelt att jag planerar att göra en Q&A (Questions & Answers) video, och i kommentarerna till videon får man ställa frågor som jag ska svara på! Om ni har frågor så kan ni kommentera det här inlägget, så ska jag ta med det i videon!
 
Jag planerar faktiskt att spela in när jag pratar på engelska och har svensk text... vi får se hur jag gör med det xD
 
#1 - Jasmine Snösten =D

1. har du smakat öl? 2. gillar du majskakor? 3. fryser du när du hör mitt namn? 4. älskar du majskakor? 5. hur tänkte du när du valde klubb namnet Lighntning wolves order? 6. vad skulle du välja för föremål om du var tvungen att göra en horrokrux? 7.var det kul på harry potter inspelningen? (om du var där) 8. har du sett en blå bro?
//jazzy

#2 - Naomi Diamondwood

1. Vilken/vilka klubbar har du varit med i?
2. När började du spela sso?
3. Chips eller godis? :P

#3 - Sally hawklord

1.använder du ritplatta eller mus. 2. Rider du IRL.
Det var de ända frågorna jag kom på... Den viktigaste frågan är ettan...

#4 - Julle

1. Är du och Mel lika gamla IRL?

#5 - Jamie Sharkdotter

Om du va en varg för en dag. Vad skulle du göra? :)

#6 - Emilia Lightknight

Här kommer mina frågor! :

1. hund eller varg som husdjur på sso?
2. Hur gammal är du irl?
3. Hur började du spela sso ?
4. Häst eller tam, jätte snäll varg som husdjur irl ?
5. Vem är din BFF på sso? (om du har problem att välja så kan du välja 3 st )
6. Halloween eller påsk?
7. Svart eller vit? ( på klädesplagg )
8. Svart eller vit ? ( på häst )
9. Vilken är din favorit häst i sso ?
10. Tårta eller kaka ?

Det va mina frågor det ..... Hoppas de inte va för svåra <3

:D

// Emilia Lightknight

#7 - Mammut

Asså jag dör..!
TSFH *-*

Svar: Ikr!! TSFH <3
Rännan

#8 - Daim

Vad har du för önskefunktioner till SSO? :D

#9 - The one who shall not be named

Så kula att jag vet svaren på många av frågorna HIHI.
Jaja mina fina frågor till lilla strawberry:
1. Varför kallas du strawberry?
2. Vem är ananas?
3. Gillar du blåa pannkakor?
4. Har du en pojkvän? *Insert emoji peddo smile here*
5. Tänker du någonsin komma hit till STHLM?
6. Varför gillar du SSO?
7. Vad är din största rädsla?
8. Hur kommer det sig att du började spela SSO när du själv inte visste något (vad jag vet) om hästar?
9. Varför är pineapple tha best?
10. Visst är Iza tha best?
11. Läser du serierna Percy Jackson, The mortal instruments eller the infernal devices? If not ya gonna love them.
12. Vilken är din favorit chips smak?
13. Är du skeptisk av dig?
14. Har du någonsin bajsat på dig om du inte räknar med blöj åldern asså vad du kommer ihåg?
15. Har du någonsin haft sönder en kompis lampa?

Svar: Wtf är den sista frågan HAHAH
Rännan

#10 - Tyra

Hej! Jag vile bara säga att jag äntligen har startat igång med min blogg igen! Gå gärna in och läs! Jag ska skriva om onsdagsuppdateringen senare idag!

#11 - Mandy Applepie❤️

1. Om du var tvungen att ge bort alla dina hästar utom en, vilken skulle du ha kvar? Förutom din starthäst!
2. Äter du hästkött?
3. Har du hästar Irl? Vilka raser isåfall? Kan du visa bild?

#12 - liv mountainberg

frågor

1. vilken är din favorit ras? ( alltså häst )
2. vilken är din favorit mat?
3. pegas eller enhörning?
4. vatten eller eld?
5. höst,vinter,vår eller sommar?

#13 - Jennifer Starrock

1. Varför valde du just namnet Lightning Wolves Order till din klubb.
2. Vad tycker du är roligast med att vara klubbägare?
3. Om du fick välja ett hemstall att bo i resten av tiden vilket skulle det vara?
4. Hur många spelare har du träffat IRL?
5. Vad tycker du är viktigast med att vara klubbägare?
6. Hur kan man vara lika underbar som dig?

Svar: 6: Amen finaste då :* <3
Rännan

#14 - The one who shall not be named

Av alla frågor så tkr du den sista e konstigast