En utmaning

 
Jag är i ett Skyrim-rus. Alltså det spelet är helt amazing! Vartena krona jag la ner på spelet var värd det *-* En sak som är riktigt vacker i spelet är musiken, speciellt the main theme som spelas varje gång som man slåss mot en drake. Jag googlade på låten och hittade den, och nu förstår jag att de sjunger på drakspråket! Det är därför man inte fattar något xD Låten är inte sämre för det *-*
 
 
 
Ni kan se på bilden ovanför ↑, att texten längst upp är symbolerna på drakspråket ifrån spelet. På rad 2 står drakspråket med vanliga bokstäver, och det är även det som dem sjunger i låten. Sista raden är på engelska, där man har översatt från drakspråket så man förstår vad de säger.
Låten är epic, såå:
 
Challenge accepted. Jag ska lära mig låten utantill på drakspråket 8) I alla fall refrängen 8)
 
Ni får tycka det är hur nördigt som helst, men det struntar jag i c;
 
#1 - Iza

Vill oxå ha spelet ju *-*

#2 - Wirre Weris Drake

Hihi nu förstår du varför jag valde mitt efternamn Dragonforce, hade ju tänkt å ta Dragonborn från spelet men det blev Dragonforce men det är lite inspirerat från Skyrim x)

Svar: Åhh gud va awesome om man kunde hetat Dragonborn *-* men jag förstår ditt efternamn ;D är nästan avis på dig för det nu.. :o <3
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

Man kan heta Dragonborn :D men jag valde Dragonforce för att jag tyckte det lät lite fräsigare ;) hihi

Svar: Aha haha xD
Rännan