Brisingr

 
Satt och redigerade en bild på Brisingr ikväll :D
 
 
Jag använde samma teknik som Esme Silverforce gör, och jag tyckte det var ganska roligt! Och väldigt lätt faktiskt :D Lär nog göra fler redigeringar på det här sättet (Y)
 
Redigeringstid: Ca 2,5 timmar
 
Notera att jag inte målade grunden (lineart:en), utan den laddade jag ner C:
 
#1 - Phoebe

Hej! Vilken härlig blogg du har. superfin redigering och header! Titta gärna in på min blogg om du vill, skulle bli superglad om du stannade eller slängde in en kommentar! :D

Kram Pho!

#2 - Catherine Starside

Såg dig vid js idag (var med en komis) och jag bara skrek i vår grupp OMG RENEE BLUEBRIDGE! Vågade inte gå fram och hälsa för du var ju så farlig xD

Svar: Haha, jag bits aldrig mot personer som bara vill komma fram och hälsa ;D
Rännan

#3 - Sasha Silverroad

haha,läste ut boken Brisingr ganska nyss(ehh,Eragon-fan xD). Ska börja på sista boken nu^^

Svar: Jag har läst alla 4 böckerna typ 3 gånger... (a) Eragon-fan här också!!
Rännan

#4 - Mirre Rainstorm

Superfint ju! Vilket redigeringsprogram använder du? C:

Svar: Photoshop ^w^
Rännan