Två olika spel - mycket att göra

 
Jag vet inte om jag sagt det förut, men Elsa Einstein är helt klart min nya favoritkaraktär xD
 
 
Jag bara älskar hennes dialoger. De är så fulla av komplicerade ord så det blir komiskt, vissa kan ju jag till och med (då man gått naturvetenskapslinjen på gymnasiet). Men tyvärr kan inte Proffesor Einstein lösa det problemet som börjat ha uppstå nu.
Jag har - återigen - börjat tappa lusten för SSO. Men nu har vi ju faktiskt uppdrag att göra, i alla fall dagliga så att vi kan höja oss i rykte och sen göra uppdrag. Det ironiska är att det har inte varit något problem förut, men nu är det det, för nu har jag ett annat spel som jag också spelar.
ArcheAge x)
 
 
Jag spelade det en del när jag laddade ner spelet, och nu spelar jag ännu mer! När man väl lärt sig hur allting går till in-game, det är då allting blir roligt! Om jag sitter och kollar på TV exempelvis och tänker "Näh ska man gå och spela lite", då är det alltid AA som jag väljer först.
 
När jag var mindre så var jag mycket med en kompis, och hon hade (och har) spelet WoW (World Of Warcraft). Jag blev kär direkt i det spelet och jag minns hur jag länge kämpade med min pappa för att jag skulle kunna köpa det, men det blev aldrig av. Efter det så har jag ofta letat efter spel online som liknar WoW till spelsättet. Jag kommer ihåg att jag för ett eller två år sen testade ett spel som heter Aion: Ascension, men det som gjorde att jag slutade spela var att man var tvungen att skaffa ett föremål till huvuduppdraget som man bara kan skaffa om man är en betalande spelare. Hittills så har jag inte stött på det problemet i AA, så förhoppningsvis kan jag spela länge :D
 
Det som jag tycker är himla ironiskt är att AA var väldigt populärt bland SSO-spelare för några veckor sen. Sen när jag väl började spela: boom, alla slutade xD Men jag fortsätter ändå woop! Om det är någon/några där ute som vill joina mig så har jag 3 karaktärer på 3 olika servrar.
Zarateth, lvl 35 (West) - Salphira NA , Northena, lvl 19 (West) - Eanna EU och Venlydah, lvl 17 (East) - Kyprosa EU.
NA = North America, EU = Europe. West och East menar jag med vilken kontinent jag spelar på. Zarateth är en alv exempelvis så hon finns på den västra kontinenten, Venlydah är en firran (bilden ovanför) och hon finns på den östra kontinenten.
 
Som titeln säger, två spel och har mycket att göra på båda. Dock så föredrar jag AA x) Och yes, jag är mycket medveten om att jag inte lagt upp ett EOE kapitel på snart två veckor, men i samband med att SSO-lusten försvann gjorde även skrivandet det. Tyvärr så lägger jag min bloggnovell på is och jag får se hur jag gör med den.
#1 - Iza

Jag slutade inte spela XD
Fast vet ingen annan som fortfarande spelar vilket e dåligt :/ ju fler ju bättre ya know

#2 - Tamani

Du kan spela med mig och andra på Eanna! ❤️❤️❤️❤️ Heter tamani där!