LWO 1 år!

 
Idag firade vi LWO 1 år :')
 
 
 
 
 
 
Älskar er mina vargar <3 Här nedan komme talet som jag hade i klubbhuset, Jen har tagit bilderna på det!
 
 
Men jag måste slänga några ord till underbara Melissa "Mel" Silverforce och Lucy "Lusen" Northfall. Utan erat stöd och era värmande ord "det kommer bli bättre sen", så hade inte LWO funnits. Ni var med under den jobbiga perioden i början, ni var med och stöttade mig, och nu är jag här idag med LWO. Tro inte att jag har glömt det ni gjorde för mig, jag är er evigt tacksamt <3 <3
 
#1 - Veronika Dragonforce

Hipp Hipp Hurra för LWO, en supermysig klubb <3

Svar: :D <3
Rännan

#2 - himlakraftenslana.blogg.se

asså GRATTIS härreguewd :D och så mysigt vi ser ut att ha det där på bilden där vi står ihoptryckta på våra hästar x)

Svar: Indeed it does x3
Rännan

#3 - Lusen

Underbara du <3 du har gjort ett fantastiskt jobb!
Ni ser ut att ha det så mysigt, saknar er <3 :')

Svar: Saknar dig massor <3 <3
Rännan