Working..

 
#Aideen'sLegacy
 
Som ni ser har jag suddat ut namnet på låten.. den kommer vara en hemlighet tills videon är klar! ;) Jag har kommit ca 40 sekunder in på den (EDIT) 4 min långa låten och använt 20 bilder hittills. Det är nu dem mer avancerade redigeringarna kommer in...
 
#1 - Jen Starrock

Ååååååhhh vad jag längtar till den blir klar!!
Jobba på Rän :D

Svar: Jag jobbar på c8
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Längtar :D Hoppas inte videon blir en paj senare XD

Svar: Det lär den inte bli x')
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

yey bra jobbat! Väntar med spänning på resultatet men känn ingen press <3

Svar: Haha nejdå <3
Rännan

#4 - emily Starpaw

Åh jag längtar sååå :D

Viklket program redigerar du dina videos i? röoooänanana

Svar: Jag redigerar mina videos i Camtasia och bilderna i Photoshop ^-^
Rännan