LWO ♥

 
Jag är inte den som brukar skryta, men skryta måste man väl få göra då och då right?
 
Just nu vill jag skryta om min klubb, LWO. Jag skryter inte för att jag är ägare över klubben, jag skryter inte för att jag tycker klubben är bättre än andra. Jag vill skryta om LWO, min klubb, för att den är så underbar ♥
 
Vi kanske inte alltid blir så många på eventen, det kan hända att man då och då är inloggad själv medan alla andra i klubben är utloggad. Men hos oss, det är så det ska vara. LWO är ingen aktiv klubb, (okey, man ska väl spela hyfsat i alla fall, om man aldrig spelar så får man ju inte vara med cx) och IRL kommer alltid sättas i första hand. 
 
Jag kan säga att jag är mycket nöjd över systemet som jag och min alfa har när vi ska ta in nya i klubben. Hittills så är det bara underbara människor som gått med. Minsta lilla bråk tar vi på största allvar. LWO har en fantastisk atmosfär, och jag blir bara glad av att logga in till SSO, för jag vet att klubben hälsar mig välkommen.

Jag säger inte att det inte är likadant i andra klubbar, det är det säkerligen! Men jag vill bara säga: jag är fruktansvärt stolt över LWO, dess medlemmar och vad vi har åstadkommit hittills tillsammans
 

 
 
 
 
 
 
Alla bilder är tagna ifrån klubbloggens Arkiv.
 
Ni är bäst, underbara vargar! ♥♥
 
 
#1 - Holly Darkgren

Hej Renee!
Jag är också en Star Stable Online spelare som verkligen älskar din blogg! Helt ärligt finns det ingen bättre blogg än din om jag får säga så. Jag älskar designen men det gröna som lyser upp hela bloggen! Och LWO är en super bra klubb förmodlar jag :)
Själv är jag med i DD (Day Dancers) men om jag fick välja skulle jag välja att vara med i din klubb för att den verkar så härlig och annorlunda (unik) så om jag få en plats i LWO så skulle jag bli jätte glad! ƒ
Du kan kommentera tillbaka här, för jag är alltid och kollar in din blogg! :) Puss på´re! <3

Svar: Logga in och kolla din brevlåda i SSO ^w^
Rännan

#2 - Lilly

Du ska vara jätte stolt över din klubb, den verkar jätte härlig och mysig. Jag är otroligt tacksam att få ta del av "de bästa av världar".

Svar: Aww :D <3
Rännan

#3 - Ida you know

Du, Renee...

Du ska veta att du har helt rätt!

Varje dag, varje gång när jag loggar in så fylls klubbchatten med:
Hej Ida! :D hej Ida <3 Hej Ida! Hur mår du? 8D

Osv.

Jag mår alltid bra av er, och innan jag gick med här så har jag hoppat runt i klubbar, kunde inte stanna i dom.

Men nu vet jag att jag har hittat rätt! <3

Älskar er LWO! <3333333333

Svar: :D <3 <3
Rännan

#4 - Wirre Weris Drake

LWO är bäst så är det bara! <3

Svar: <3 <3
Rännan

#5 - Melissa Silverforce

Jag håller med dig och jag håller med föregående vargar som talat. Och som jag sa till dig här om dagen så är LWO nu mer en klubb där jag trivs som fisken i vattnet. Det har gått upp och ner för mig och det vet du ju, men det är verkligen inte LWO's fel, utan mer att jag inte hade smält varken FM eller tanken på att vara i en annan klubb igen. Men nu känns att verkligen underbart och jag ser detta som mitt hem på SSO. Klart du ska vara stolt, skryta, osv, för det förtjänar du. Jag vet vad som hänt under vägen till där klubben är idag och du har verkligen styrt det rätt. Jag är också stolt och skryter över DIG för det du gjort med klubben. Fina vargar och min älskade alfa :D <3

Svar: Hade aldrig varit där jag är idag om inte du hjälp mig underbaraste <3 <3
Rännan

#6 - Haley

Fy fan vad jag saknar er </3 Måste verkligen hitta tillbaka snart <3

Svar: <3 <3
Rännan