Jorvik City

 
Åhå... åhå åhå *-*
 
 
Verkar som att en riktig storstad väntar på att få släppas på kartan! :D
 
Jorvik City, bara namnet säger mig att det är en stor stad. Riktigt stor. Den måste helt klart vara större än Jarlaheim, och jag tror att SSO redan bekräftat det! För om ni tittar på cirklarna på bilden, cirkeln vid Jorvik City är större än både Silvergladebyn, Jarlaheim och Fiskebyn.
 
Det som är intressant är att Jorvik City ligger öster om Firgrove, vet vi hur det ser ut där? Nepp! Bergen skymmer sikten så vi har ingen aning om vad som försiggår där borta. Vi kan inte heller försöka få några skymtar av det, för vi kommer inte upp på berget heller.
 
Åh va spännande detta blev nu! SSO har inte nämnt Jorvik City förut, och nu ser vi den på kartan! Och dessutom är det en hamnstad, eftersom vi kommer kunna ta färjan dit :D De platser vi varit rätt säkra på som kommer öppnas i framtiden är ju De Gömde Dinosauriernas Dal, Södra Skördebygden och området i norra GÅD, Fornskungens Bergsväg. Men voilá! Nu har de avslöjat ett nytt område, ett område vi inte har en susning om varke hur det ser ut eller vad som finns där borta!
 
SSO har en förmåga att göra mig nyfiken c;
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag är lika nyfiken också *-*

Svar: :D
Rännan

#2 - Calimbi

Ja det är så kul! :D Alltid något att drägla över som man inte kan bita i x) <3

Svar: Haha som alltid då när det gäller SSO c;
Rännan

#3 - Anonym

Snubben vid Wolf Hell In nämnde Jorvik City i juluppdragen, sa att han hade handlat julklappar där. Ända sen dess har jag varit supernyfiken och längtar tills vi får komma dit cB

Svar: Ja, det gjorde han nog :D Spännande!
Rännan