Hämta äpplet med en ponny

 
Att springa loppet "Äpplet på Fågelskrämsåsen" är ett äventyr för sig.
 
 
Eftersom ponnyn är så mycket segare hinner man inte springa förbi de röda cirklarna xD Jag springer alltid rakt genom dem, aldrig runt. I alla fall på alla hästar förutom ponnyn cx För på ponnyn hinner man inte förbi haha! Jag minns när jag levlade Vargen, jag fick köra om loppet sååå många gånger xD Nu har jag lite mer flyt, så jag lyckas faktiskt ganska bra att undvika cirklarna med Luna ;)
 
Men jag är extra koncentrerad när jag springer det loppet med en ponny, chansen att rida in i fällan är 70% större xD Upplever ni samma sak?
 
Btw, det kostade mig loppet att ta bilden ovanför HAHA. Sprang in i en cirkel efter att jag tagit den xD
 
#1 - Wirre Weris Drake

HAHA men Rän! Man ska inte fota och tävla samtidigt ju ;) haha och jo jag håller med dej om det där med cirklarna och seg ponny x)