Fans

 
Skulle ni säga att jag är 'känd'? Jag skulle inte säga det.
 
Jag har gjort lite videos på YouTube som många har råkat (nice ordval xD) se, och det är bara roligt att många gillar mina videos som jag gör :D Självklart så skapas fans, det är inte så lätt att försöka undgå det.
 
Oavsett vilken typ av fans det är, så blir jag alltid lika överraskad när jag blir påhoppad i Säg-chatten "OMG Renee Bluebridge!!!" x) Men vissa fans kan vara riktigt gulliga!
Det finns dessa: 
 
Fan 1: OMG Hej Renee!!
Jag: Hej :3
Fan 1: stort fän!! älskar dina videos :D
Jag: Haha tack ^w^
Fan 1: men måste kila nu, hoppas vi ses! hejdå :D
Jag: Ses :D
 
Dessa människor kan vara riktigt härliga att träffa, och man blir glad av dem ^-^ Sen finns det dem fans som är lite mer... "hängiga".
 
Fan 2: OMGGGG RENEE BLUEBRIDGE
Jag: Hej :3
Fan 2: jag är ditt största fän!!
Jag: Jaså? cx
Fan 2: dina vidoes äger!! kan du bli min vän snälla??
Jag: Jag blir bara tyvärr med dem som jag känner, tyvärr :/
Fan 2: men vi kan lära känna varann?? :) snälla du är bäst!
(detta brukar även kombineras med ca 10 grupp- och väninbjudningar)
 
Liksom.. vad ska man svara på det? ;__; Ett nej är ett nej, och när man träffar ett sånt fan så är det extra jobbigt, och man måste komma på någon ursäkt för att komma därifrån ><
 
Så ni som är mer åt Fan 1's håll, ni är super <3 Ni andra som brukar vara mer åt Fan 2, snälla tänk efter lite innan ni skriver. Och inte bara till mig utan till andra också!
 
Bild för utfyllnad.
 
#1 - Melissa Silverforce

Jag gillar inte ordet "fan" på ett onlinespel. Jag tycker inte att man kan vara känd när det gäller ett spel och därför känner jag mig lite olustig när folk säger att dom är mina fans. Men folk som kommer fram och uppmuntrar och säger att man är bra är det klart man gillar! :D
Men IGENkänd, tycker jag är ett bättre ord. Och efterhängsna människor. xD Jag tycker att det blir såna "glapp" och uppdelningar mellan människor genom att säga fans och känd osv och det tycker jag är synd. Sedan gillar jag inte många "kändas" attityder mot "fans". Och självklart, som du skriver, tvärtom att de som hänger efter kan ha jobbig attityd. Meeeeeeeeen nu ska jag ska jag sluta för annars kommer jag skriva alldeles för långt och ingen kommer orkar läsa! :D

Svar: Det du säger är så sant x3 <3
Rännan

#2 - Lilly

OMG... Jag orkar inte läsa...:) tihi Härliga ni är!