.. ;_;

 
Såhär ser mitt rykte ut med Goldspurs gård efter lördagens dagliga uppdrag:
 
 
Man kommer ju typ ingenstans! Och idag var det bara ett uppdrag som man skulle göra, leka kurragömma med tvillingarna >< Rännan gillar inte detta, nono. Det tar alldeles för lång tid för att få högre rykte ;_;
 
Dessutom ser man på facebook att spelare REDAN har kört Gröndalsracet och visar upp vilka tider de får, alltså, de måste ju bugga på något sätt?!

Har ni samma siffra som jag på ryktet, eller har ni mer/mindre?
 
(Btw, har lagt till alla mina hästars info i "Mitt Stall" här till höger ------>)
 
#1 - Lilly

Jag har samma (tror jag) trodde jag skulle kunna köra lopp nu i helgen...håller med att det går lååångsamt.

#2 - Lily

har mindre, men glömde att göra igår........

#3 - Melissa Silverforce

det måste vara bugg! tess hade sett samma sak. jag kan omöjligt tro att andra servrar får andra xp än oss ;_;

Svar: Jaa, precis ><
Rännan