Fanträff

 
Jag har nu suttit och funderat lite och bestämt mig för ha en liten fanträff för dem som vill!
 
 
Vi kommer samlas vid statyn för att sedan röra oss till en mer avskild plats. Där kommer ni få ställa frågor till mig, vad ni vill! Jag accepterar självklart inte personliga frågor.
När frågorna är slut så kommer ni få ta kort om ni vill! Efter det så blir det lite lekar.
 
VAD ÄR TILLÅTET OCH INTE TILLÅTET - Vi kommer att hålla oss i SÄG-chatten, inte Global eller någon annan chatt.
- Om en person börjar SPAMMA så IGNORERAR jag den personen.
- Jag kommer INTE acceptera vän-förfrågningar.
- Bli inte arga om jag inte noterar er, det kommer kanske mycket människor och de vill också ha min uppmärksamhet. Börja inte skrik utan ställ dig framför mig och säg mitt namn i vänlig ton så att jag kan se dig.
- Om någon frågar utifall man får vara med i min klubb kommer jag inte svara.
 
Om vi lyckas bra så kan nog det här bli en riktigt trevlig stund, både för mig och för er andra! Alla är välkomna, så ta med er någon kompis om ni känner för det. Vi ses på söndag :D
 
#1 - Izabella Darknight

Jag ska va din vakt ränn med coola brillor 8) x) <3

Svar: Låter super c; <3
Rännan

#2 - Naomi Diamondwood

Åh vill komma men har lite problem :c

1. Är inte i server 1
2. Hinner inte på Söndag D:

#3 - Naomi Diamondwood

Åh vill komma men har lite problem :c

1. Är inte i server 1
2. Hinner inte på Söndag D:

#4 - Ida Silverrock

Är också din vakt Ränn :D Iza vi kan försöka klä oss lika? :D

#5 - Inez Flowerforest

Jaaaaa!!!!! En fanträff!!! Jag kommer om jag kan!

Kolla in min blogg (tryck på namnet)

#6 - Jennifer Starrock

Woop woop.

#7 - Inez Flowerforest

Ingen är vid statyn O.O

#8 - Inez Flowerforest

Ingen är vid statyn O.O

#9 - Inez Flowerforest

Woops råkade skicka två gånger XD

#10 - Ida Appleweb

Åhh, missat och är på server 2 ;_;