Exotiska tinkrar

 
 
Så, hästmarknaden har nu fått flytta till Fiskebyn denna veckan. Och nästa vecka säger SSO att det kommer komma två tinkrar till hästmarknaden.
 
Låt oss nu fundera på, vart har hästmarknaden funnits förut?
På Jorvikstallets Arena, utanför Fort Pinta och vid Steve's Gård. Dessa tre platser är områden som den största majoriteten av SSO's spelare kan ta sig till. Men Fiskebyn nudå. Hejhej alla spelare över level 13! Helt plötsligt är det inte alls lika många som kan ta sig hit. Visserligen är det sjukt många som ÄR över level 13, men dock finns det många som inte är det. (Man måste vara i level 13 för att komma in till GÅD)
 
Tankarna började då snurra i mitt huvud, eftersom hästmarknaden är på en plats som inte alla spelare på SSO kan ta sig till, är hästarna som kommer nästa vecka speciella? Alltså, inte speciella med annorlunda egenskaper. Men jag tänkte mer, är det en speciell färg på dessa tinkrar som är eftertraktade? De skrev en svart och en vit. Kommer de vara helt svarta och vita en skäck-färgade som de två senaste vi fick av tre?
 
Jag vet inte, jag kanske är ute och cyklar, men det var en tanke jag fick när jag läste vart hästmarknaden var någonstans :3
 
#1 - Zelda

Vet du vart den vita ponnyn med bruna prickar har flyttat? ^^

Svar: Jag vet tyvärr inte det! :/
Rännan