DEN ÄR FÄRDIG!!

 
JAAA, äntligen är mitt stora projekt färdigt :DD I hela 2 månader har jag kämpat med den här videon, suttit och redigerat i flera timmar vissa dagar xD Men äntligen så är den klar *-*
 
INNAN DU TITTAR, välj HD och skruva upp volymen ;)
 
 
 
Så måste ni säga vad ni tycker med! :D Om det var värt mitt slit!
 
#1 - Jennifer Starrock

HERREGUD.
Den var såååååå bra! Helt underbar, dess spänning, magi, åhhhhhh *-*
Du ska vara stolt Rännan.

Svar: :DD <3
Rännan

#2 - Manda

OMG, du är så himla duktig!
Får rysningar för den är så bra :o fortsätt så :D <3

Svar: Hihi tack finaste Mammut <3
Rännan

#3 - Emma

Holy heaven rännis! Fick rysningar från topp till tå! Underbart! Så vacker! fick till och med tårar i ögonen! :')
<3 <3 <3
Bra jobbat! Massa kramar och klappar på axeln till dig <3

Svar: Aww tack Emma, det värmer :'D <3
Rännan

#4 - Esther Lightwater

OMG, finner inga ord, helt otroligt begåvad är du!! Riktigt bra jobbat :D

Svar: Aw, tack Esther! :DD
Rännan

#5 - Izabella Darknight

Asså Ränn jag har redan dampat i klubb chatten MEN DEN ÄR SÅ BRA DU ÄR SÅ DUKTIG OCH OMG JAG ÄLSKAR DEN SETT TYP 4 GGR NU SÅ BRA<3<3<3<3<3

Svar: HAHA tack finaste Iza <3
Rännan

#6 - Izabella Darknight

BTW har dampat på min blogg nu också om den så hahha nu har jag dampat överallt xD <3

#7 - Viktoria Winterstone

OMG!!!!!!!! Du är ju bäst!!! Fick rysningar när jag tittade:) Bättre video/film har jag aldrig sett! Fortsätt så:D
Kram Viki

Svar: Tack Viktoria! :D
Rännan

#8 - Tyramyrapyra

I Feel the power *-* Nejmen jättebra! Toppen!

Svar: Taack :D
Rännan

#9 - Lilly

Den är helt underbar, magisk. Jag älskar den! Du kan vara stolt!

Svar: Awh tack Lilly :D
Rännan

#10 - Snowy

Så sjukt bra! Du är så duktig! Stora applåder till dig <3

Svar: Tack Snowy :D <3
Rännan

#11 - Ava Turtlenight

AZUM! Jättefint! Bara gapade när jag tiitade på den! o.O

Svar: Hihi tack Ava :D
Rännan

#12 - lusen

åh shit vad bra den blev!! du är så himlahimla duktig ska du veta! riktigt bra jobbat bästa du! <3 <3 :D

Svar: Taack finaste Lus :D <3 <3
Rännan

#13 - Ida Appleweb

Åhhhhhh Gud vad bra du är på att redigera <3 Den var såå bra :D Men vid början när du/tjejen hade hästsvans så hade hon en gång svart, varför? :o Eller såg jag bara fel :3 (menar inte då hästen och den tjejen var helt svarta)

Svar: Jag vet, ett enkelt litet redigeringsfel. Men tänk att ljuset hamnar annorlunda på henne ifrån den vinkeln x)
Rännan

#14 - Ida Appleweb

Menar inte heller då hästen och tjejen blev svarta :p

#15 - Ida Appleweb

I kläderna :)

#16 - Ida Silverrock

Det är sjukt hur duktig du är! Du ska vara stolt, finner inga ord!!!

<33

Svar: Tack finaste <33
Rännan

#17 - Naomi Diamondwood

Har inte sett en lika bra video på minst 1 månad. Wow!

Du är bäst på och göra "sso videor"

Svar: Tack Naomi :D
Rännan

#18 - Inez Flowerforest

Först så tänkte jag: Oj hon ser lite mysko ut i ansiktet...
Men sedan OMG!!!! Den var super bra!!!!
Du är värd en gratis tinker i valfri färg XD

Svar: Tack ^w^ HAHA va snäll!
Rännan

#19 - Ebba Flowerstorm

OMG DEN VAR SÅÅ BRA <3

Svar: Tack Ebba :D
Rännan

#20 - Johanna

Riktigt bra gjord! Den ska du vara stolt över. :D

Svar: Tack Johanna! ^w^
Rännan

#21 - Lucy Goldwater

ÅH SÅ BRA, gud vad du är duktig, fick rysningar av att titta omg *-* du ska definitivt vara stolt, för detta var sjukt bra!

Svar: Åh tack Lucy! :D
Rännan

#22 - Tilde Miststreet

Har tittat på den minst 5 gånger, den är superbra! Sso-teamet borde se den! ^^

Svar: Aw, tack Tilde :D
Rännan

#23 - Anonym

OMG! Har alldrig sätt en så bra film och redigering:D
Första gången jag såg den fick jag rysningar i hela kroppen<3
Nu så ser jag den bara om och om igen:D
Riktigt bra gjort!

Svar: Tack så jättemycket! :D
Rännan