Usch och fy

 
Om det finns någonting jag hatar på SSO, så är det en full ryggsäck.
 
 
Jag är en sån som måste ha ordning på saker och ting, och veta vart de finns. En full ryggsäck ser så kaotisk och stökig ut, klarar inte av att ha det så under en längre tid xD
 
#1 - Jennifer Starrock

Jag har typ alltid cirka 5 platser kvar i ryggan hela tiden xD Men jag kan inte lämna vissa kläder i garderoben för jag stör mig så mycket på det när jag behöver dom sen xD

#2 - Alexandra silveryard

Hahahah ! Precis som du mst ha ordning och reda, annars känns det så slarvigt på ngt vis. Brukar alltid ha en tävlings outfit till stoet och en till hingsten/valacken med i ryggan :):)
// Alexandra

#3 - Jennifer Starrock

Gad damnit kvinna, du är rik.

Svar: Eheheh
Rännan

#4 - Wirre Weris Drake

Haha jag vet känslan xD just nu har jag klubboutfiten och en tävlingsoutfit i ryggan :)