En häst som drar

 
Jag har skrivit rätt många gånger, att en häst som jag vill ha är det holländska varmblodet hos Marley, fast med vit man och svans.
 
Bild från mitt andra konto.
 
It's sooo gorgeous *-* Fast chansen att SSO inför en byta-färg-på-man-och-svans-funktion när man ska köpa en ny häst känns inte så stor, inte heller så troligt. Och om en sån funktion skulle komma, så tror jag att det dröjer. För den där pållen har börjat dra ännu mer nu än vad den gjorde förut ;-;
 
 
Grejen är den att jag redan har ett namn och smeknamn till hästen, vilket är fruktansvärt farligt om man tvekar till att köpa en häst. Det brukar sluta med att man köper den xD En annan faktor som gör att jag är positiv till att köpa den, är att den är billig. 490 SC liksom o.o De flesta hästarna som jag köpt den senaste tiden har kostat högre än 800 SC. Så priset gör mig motiverad också... x)
 
Ni som har den här hästen, gillar ni den och är den värd köpet?
 
#1 - Adriana Starlake (Adde c:)

Jag har den som starthäst, fast med lite brunare nyans på manen o svansen hehe :3 Är helt fast för den och jag tror du också kommer att bli det! ^^

#2 - Adriana Starlake (Adde c:)

Jag har den som starthäst, fast med lite brunare nyans på manen o svansen hehe :3 Är helt fast för den och jag tror du också kommer att bli det! ^^

Svar: Är som fast redan haha!
Rännan

#3 - Adriana Starlake (Adde c:)

oj owo