Woop

 
Massa nya läsare ikväll :D Dock så slår det inte mitt rekord hehe ^^ At the moment sitter jag och redigerar på mitt video-projekt :3
 
 
Det kommer dock ta extra lång tid innan det blir klart eftersom hela viden bara består av redigerade bilder, men oroa er inte för att jag inte kommer säga till när den är klar ;)
 
Bara för att ha något att fråga, har ni skapat någon video någon gång? :D
 
#1 - Lilly

Jag har gjort en liten film på mina chinchillor :). Men har ingen talang för sånt så det blir nog inget mer.

#2 - MaddePadde ♥

Ohja, videor *-* På vår Mac har jag gjort sammanlagt 74 videos som jag lagt massvis med timmar på och redigera. Haha, bra är jag väll inte men jag tror ändå att jag aldrig tänkt att: shiet, vad dåligt detta gick xD

Behöver du hjälp med något hoppas jag att jag kan hjälpa dig, underbara rän <3

#3 - tiffany bluewood

ja har haft uppgifter i skolan om att filma o redigera, men har inte hunnit bli klar me nåt av dom, sen har ja försökt filma i sso o redigera i film program men hittar inget bra program :)