Snälla människor läs

 
Detta ser man i Global medan man gör uppdrag...
 
 
Folk som skriker i Global att man ska hjälpa dem att hitta kojan/stegen i dagens uppdrag. Jag fick hejda mig säkert fler än 10 gånger från att skriva "LÄS UPPDRAGS-INSTRUKTIONERNA".
 
Alltså, varför letar inte människor istället för att vara lata och börja gapskrika i global för att få hjälp? Visst det är ju en sak om man inte hittar t ex klippan som stegen är gömd vid, eller blommorna som leder vägen till kojan. Men fortsätt leta då! SSO sätter inte ut pilar som pekar och visar "HÄRÅT SKA DU GÅ". Det ska vara lite knepigt, det ska vara uppdrag där man måste tänka själv. Men usch och fy för sånna här människor :(
 
Om man nu behöver hjälp kan man ju börja med att fråga sin klubb (om man har någon) annars kan man fråga en vän som är inne. SEN tycker jag man kan vända sig till global och fråga snällt. Att caps locka och skrika är det ingen som tycker om.
 
 
 
 
#1 - Haley Sunbear

Välkommen till SSO livet, där ingen orkar läsa pga lata D: De missar så mkt c:

Och jag kanske inte är så lat faktiskt :D :D :D Kram ♥

Svar: I jämförelse med dem är du hyper ju haha <3
Rännan

#2 - Lilly

Ja, de missar ju det roliga. Att leta och fundera. Vad är det för roligt att få hjälp med allt? Man måste faktiskt inte vara först att hitta allt låt det ta sin tid....

Svar: Men precis!
Rännan

#3 - Kajsa flowerbear

Jag tror jag e en lat person :DDDD Nu får nån gö mina läxor åt mig cx

Svar: Hahaha ;D
Rännan

#4 - Kajsa flowerbear

Glömde bloggen cx