Outfits-utmaning

 
Jag kom på en sak när jag satt och spelare i morse!
 
Jag tycker väldigt mycket om att skapa nya outfits, och ibland kan jag ha torka när jag står i garderoben. Därför kom jag då på att jag ska ha en outfits-utmaning för mig själv!
 
Ni kommenterar det här inlägget med ett plagg som finns i Jorvik, vilket som helst, så ska jag försöka skapa en outfit utav det plagget! Det kan förstås va roligare för mig om ni kommenterar två plagg så får jag mer utmaning ;)
 
Men exempel på hur man kan kommentera:
" 'Röd satinjacka' (namnet på plagget), som finns att köpa i shopen vid Jorvikstallet (och såklart var jag kan köpa plagget om jag inte har det!)"
 
 
Jag tror jag ska köra "Veckans OU" (Outfits-Utmaning), så kör jag en utmaning varje vecka :D Den personen som jag valde plagget av kommer jag också skriva vem det var, och om personen har blogg länkar jag också ^^ Eftersom det är ni läsare som väljer plagg, så väljer ni även outfit på ett sätt, därför får ni självklart ha på er den färdiga outfiten när jag visar hur den blev!
 
Så sätt igång och kommentera! Ge mig något svårt!
 
#1 - Inez Flowerforest

Hej!
1.Munkjacka/Ekobutiken-Fiskebyn
2.Vacker ridrock/Second hand och Design-Fiskebyn
3.Blått desinger linne/Havets skatter-Fiskebyn

#2 - Lilly Greenmountain

Rosa ridjacka hos Marley (den som ser ut som en träningsjacka)

#3 - Rose Greenhill

Den grönblå proffsfilten som finns att köpa på Vingården, jag tror aldrig jag sett någon med den B)

Svar: Damn, det va ett intressant plagg c8
Rännan

#4 - Lily Winterstar

hm,
1.Det mörk lila wetsern tränset som finns jag vet inte var (kanske gåd stallet?) och den super svarta sadeln i FG :)(mörklila normala tränset i anske gåd stallet går lika bra)

2. den blåa westernsadeln i FG och det mörkblåa
westerntränset (eller det ekologiska mörkblåa (?)
tränset i VD (?) går lika bra.

3. enhörnings t-shirten vid starshopp vid torget i Silverglade Byn, typ ingen har ju den xD