Julklappar.. till vem?

 
Imorgon är det uppdatering, och jag skulle gissa på att julbestyren försvinner för denna vintern! Så jag bestämde mig för att göra julbestyren idag, troligtvis de sista innan de tas bort :3
Jag kunde inte undgå att undra, vem ska ha alla julklapparna som man slår in hos Ed vid Wolf Hell Inn?
 
 
Vad har vi? Vi har en kanon, en svan, en dynamit, en bok, en kamera, en mobiltelefon, en keps och en motorsåg.
Mel och jag diskuterade lite för att se om vi kom fram till vem som ska få vad!
 
Kanonen - Mel sa först att James kanske behöver extra i FP? Men å andra sidan ligger det en keps här med, och den ska nog James få tror jag xD
Svanen - Mel hade ingen aning men jag gissade på Felix i SGB! Han gillar ju lämlar och verkar vara en naturvän, kanske han ska ha svanen? xD
Dynamiten - Där hade vi faktiskt samma tanke, Byggmästare Olaf vid Norra Länken. Han gillar ju att spränga saker c8
Mobilen - Mel sa Gretchen direkt, hon kan behöva en så mycket som hon virrar omkring utan att hitta tillbaka. Och jag håller med cx
Kameran - Gunther förmodligen! Hans kamera är nog sönder ;)
Motorsågen - Agnetha, vem annars 8)
Boken - Vi va båda överens om Linda, hon älskar ju att läsa :D
 
Finns det någon julklapp som ni har ett annat förslag på vem som ska få den?
 
#1 - Melissa Silverforce

nah... står fast vid att jag tror att postsnubben ska få kameran ;)

Svar: Haha, okay c;
Rännan

#2 - Tinnis Silverheart

Motorsågen - Tindra Silverheart(jag) för att min hobby är att gå runt med motorsågar och mörda folk >:D (dånt take tis serius, men motorsågen är min >:D)

Svar: Ohhh du måste du få den ju! c;
Rännan