Jag minns...

 
... tiden då Global inte fanns, utan istället fanns det något som hette Stallchatt.
 
 
I Stallchatten kunde man bara prata om man befann sig i en by eller ett stall, alltså kunde man bara prata i den här chatten när man befann sig i Moorlandstallet, Fort Pinta, Firgrove, Valedale, Silvergladebyn, Vingården, (alla äldre spelare, kunde man prata i stallchatten vid ridhuset??) samt Fiskebyn och Stallet Gyllenbladet.
 
Det var sååå skönt, om man inte orkade med spammandet kunde man bara gå ut från byn/stallet man befann sig i. Spammandet hade börjat redan då, men var inte så galet som det är nu.
 
I mitten av januari 2013 byttes den ut och Global kom, jag tror det är en av de uppdateringar som jag ångrar mest att de införde i spelet ;_;
 
#1 - Maddepadde <3

Oh, jag minns också stallchatten! Den var verkligen perfekt ^^ <3

Svar: Indeed :3 <3
Rännan

#2 - Calimbi

Ja usch! Jag skulle vilja låsa global >.<

Svar: Ja det skulle behövas ;-;
Rännan

#3 - tiffany bluewood

haha saknar stallchatten enormt, man kunde slippa allt bråk hur enkelt som helst då ngenom att bara hålla sig undan stallområden. ja man kunde även chatta i rh :)

Svar: Jaa men eller hur! Aa jo det kunde man :D
Rännan

#4 - Emma

håller med! Blinkandet stör mig fortfarande :/ man borde kunna välja att ha på gobal eller inte! :(

Svar: Jaa eller hur xc
Rännan