Hejhej sommar!

 
Då är vår/sommar-desingen införd på bloggen :D Tycker att jag har lyckats bra och är rätt nöjd :3
 
Dock så har jag lite kvar att fixa, som länkar till hästarna, min profilbild mm. Men jag gör det imorgon, jag bör inte sitta länge uppe eftersom det är skola imorgon x)

Men vad tycker ni? :D
 
 
#1 - Maddepadde <3

OMG blev käär! Och JAA du har totalt lyckats! Jag kämpar i sekel och det blir inte ett dugg bra och du bara drar förbi och visar din perfektion.. Oj oj oooj!! <3

Svar: HAHA aw Madde då <3 Men jag har lite erfarenhet av att greja med koder och sånt nu när jag haft den här bloggen i ca ett halvår ^^ <3
Rännan

#2 - Emmy Whalestar

Rännan, den blev ''Super!!!'' <3 ;D

Svar: Taack :D <3
Rännan

#3 - Lus

Ååh jag älskar den! Superfint! :D <3

Svar: Tack Lus ^w^ <3
Rännan

#4 - Christelle Riverwood

Den känns väldigt fräsch och fin! Jag gillar den <3

Svar: :D <3
Rännan

#5 - Lilly

Men vad fint! Jag älskar ju grönt (Greenmountain) så det blir en fröjd att kika in här :)

Svar: Hihi yay :D
Rännan

#6 - Melissa Silverforce

I like it :D

Svar: :D <3
Rännan