Filmprojekt

 
Jag tycker det är en himla mysig känsla när man hör en riktigt bra låt som man inte lyssnat på länge ^w^ Så kände jag bland annat med den här låten:
 
 
Och eftersom jag inte har lagt upp en film på min YT-kanal på ett tag (som ni för övrigt hittar HÄR), så kände jag att jag bara måste göra en video med den här låten!
 
Jag har just nu inget bra videoredigeringsprogram, och WLMM (Windows Live Movie Maker) har inte sånna speciella effekter som att zooma in på hovar så jag vill inte redigera med det programmet cx Inte med videos i alla fall, så jag tänkte, varför inte göra en redigeringsvideo?!
 
Jag ska alltså redigera en massa massa bilder och sen redigera in det i WLMM som om det vore en film :D Det här kommer att bli en utmaning som heter duga *-* Som låt ska jag använda You Learn :D
 
På den här platsen kommer videon utspelas:
 
 
Mer kommer jag inte säga ;)