Dumma hinder

 
Är det någon mer än jag som nästan alltid tvärstannar innan denna kontroll i början av Andra hållet i skogsbanan?
 
 
Efter trästocken som man ska hoppa över som finns innan kontrollen på bilden tvärstannar jag 90% av alla gånger jag tävlar detta loppet. Det är sjukt irriterande ;_;
 
#1 - Mowi

Ja, samma med mig! Det e så sjukt irriterande!

#2 - Melissa Silverforce

ja det är samma här. ;-; och ofta på vingårdens andra hållet med,efter första hindret där ><

#3 - lus

Samma här ;-; och på vg som Mel och på pba innan första hindret xc <3

#4 - Anonym

jag brukar hoppa in i mål och då tvärstannar jag alltid nästa gång jag hoppar. :/

#5 - Haley Sunbear

You are not aloooooooone D:

#6 - Naomi Diamondwood

Samma! Också på andra eller första (minns inte) banan i ridhuset. Nästan direkt. Ca vid första hindret ._. hoppas det blir fixat snart :D

Svar: Ja heller hur!
Rännan