Detta är inte bra

 
Nu har det snart gått flera dagar sen jag levlade Brisingr, det verkar som att jag har tagit en oförberedd levlings-paus o.o Men det var ju inte meningen xD Dock så får min JS-ekonomi sota för det ;__;
 
 
Under dessa dagar så har mina JS sjunkit från ca 5000 till 1800, som ni ser på bilden. BARA för att jag har varit tvungen att köpa hästmat .-. Fast 9 hästar brukar vara hungriga också..
 
NEJ, dags att börja levla igen! Jag har ett par hästskor att köpa till Brisingr också, och dessa ligger på 9900 JS! Aldrig att jag köper hästskor med SC cx
 
#1 - Calimbi

Stallhjälp!!! XD lite över 200 SC varje månad bara :)

Svar: HAHA NEJJ! Stallhjälp tar jag när jag står på grunden till en katastrof elr nåt XD
Rännan

#2 - MaddePadde ♥

HAHA hjälp. Aldrig att jag kommer upp till denna makalösa nivå av SC! :o Haha, nu fick du mig avis :DD <3

Svar: Haha ;D <3
Rännan