Tävlingsoutfit

 
Jag är sååå nöjd med tävlingsoutfiten jag har nu, I löve it.
 
 
För någon vecka sedan bytte jag ut de mörkgrå stövlarna mot dessa blå som man fick av Professor Jura när man lämnat in ett komplett skelett! (Kan det varit det vita?) Det är en perfekt blå nyans till resten av det blåfärgade i outfiten *-* Nu matchar det ännu mer :D
 
Har ni någon speciell tävlingsoutfit eller slänger ni bara ihop något? (haha, det ordvalet)
 
#1 - Filippa Ponyforest

Min tävlings outfit är
Ml sadeln
Stor natt filt
Glänsande träns
Silver medalj från mlc
Enhändiga häst skor

I love jorvik tröjan
Svarta jeans
Jorviks populära ridstövel
Svart topluva
Dressyr set handskar

Det är min champ outfit :)

#2 - Inez Flowerforest

Jag håller på att uppdatera min tävlingsoutfit =) No offense (i fall det finns några newbies där ute), men den ser fy sjutton ut som en newbie outfit XD

#3 - Stephanie Diamondfall

Jag tar det bästa jag har. Jag har försökt fixa den snyggare och mer anpassad. Men det slutar med att det blir värre än innan.

Nattfilt
Grönbrunsadel
Glänsande träns

Röd stickad tröja
Några randiga handskar från professor jura
Svarta jeans
Ankelboots
Svartrandig mössa

#4 - Ellen Flowerhome

Jag slänger bara ihop nåt bra med högt rida i ryggan HAHA orkar inte fixa c,:

#5 - Anonym

Vart köpte du handskarna??

#6 - Anonym

Vart köpte du handskarna??